Το φυλλάδιο που μοίρασε η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΟΧΩΝ ΟΑΣΘ στη ΔΕΘ

Παρακάτω βλέπετε τις δύο όψεις του φυλλαδίου που μοίραζαν εθελοντές του Σωματείου μας στη ΔΕΘ κάθε  απόγευμα 6-9 μμ – και το οποίο έγινε αιτία να προσαχθούν

για “εξακρίβωση στοιχείων” στο Αστυνομικό Τμήμα τα δύο νέα παιδιά που το μοίραζαν την πρώτη Κυριακή (9/9) έξω από το περίπτερο 15, όπου στεγαζόταν και το σταντ

του κρατικού ΟΑΣΘ. Τα συμπεράσματα δικά σας…

 

ΟΑΣΘ – ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΑ

 

1957 -2017: 60 χρόνια Πολυμετοχικός ΟΑΣΘ – Λειτουργικές Αστικές Συγκοινωνίες

2017-2018 : Ένας χρόνος Κρατικός ΟΑΣΘ – Οι Συγκοινωνίες Νο 1 πρόβλημα της πόλης

 

Μετά από ένα χρόνο κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ οι πολίτες της Θεσσαλονίκης

βιώνουν έναν καθημερινό εφιάλτη στις Αστικές Συγκοινωνίες :

 

  • Με μείωση του στόλου των λεωφορείων, με καταργήσεις γραμμών, μειωμένα δρομολόγια, τεράστιες καθυστερήσεις, χαλασμένη Τηλεματική, απίστευτο συνωστισμό και σαρδελοποίηση μέσα στα οχήματα

 

  • Με κακοσυντηρημένα και βρώμικα λεωφορεία, χωρίς λειτουργία κλιματισμού, που υπερθερμαίνονται, στάζουν, μαυρίζουν τους δρόμους με καυσαέρια, ακινητοποιούνται με βλάβες σε κεντρικές αρτηρίες,

 

Μετά από ένα χρόνο κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ η διορισμένη Διοίκηση του Οργανισμού προσπαθεί αγωνιωδώς να πείσει πόσο κακοί ήταν οι προηγούμενοι «ιδιώτες», αντί να απολογείται:

 

  • Για την καθημερινή ταλαιπωρία που υφίστανται εδώ και ένα χρόνο δεκάδες

χιλιάδες Θεσσαλονικείς – οι οποίοι δηλώνουν ότι οι  Συγκοινωνίες είναι πλέον το

νούμερο ΕΝΑ πρόβλημα της πόλης

 

  • Για την προβληματική οικονομική διαχείριση με αποτέλεσμα να χάνει ο κρατικός ΟΑΣΘ 1,5 εκατ. ευρώ το μήνα από έσοδα εισιτηρίων

 

  • Για τις αναθέσεις χωρίς διαγωνισμούς, τις υπερτιμολογήσεις, τους αθρόους κομματικούς διορισμούς, τις συστηματικές διώξεις των αντιφρονούντων, τη μη πληρωμή υποχρεώσεων προς το Δημόσιο και προς ιδιώτες – παρά τον πακτωλό των κρατικών επιδοτήσεων

 

 

Μετά από ένα χρόνο κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ οι Θεσσαλονικείς αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι,

 

     –Ενώ επί «κακού, ιδιωτικού ΟΑΣΘ» το Κράτος έπρεπε να πληρώνει μόνον τις

νόμιμες επιδοτήσεις στον Οργανισμό

 

    –Τώρα πληρώνει το σύνολο των δαπανών ενός κρατικού πλέον Οργανισμού που δεν

έχει έσοδα σχεδόν από πουθενά, συν τις επιδοτήσεις, συν τα επιπλέον έξοδα της

κακοδιαχείρισης, δηλ. υπερδιπλάσια κονδύλια. Από τις τσέπες μας. Και με

Συγκοινωνίες τριτοκοσμικές.

 

Μετά από ένα χρόνο κρατικοποίησης του ΟΑΣΘ οι Θεσσαλονικείς αξίζουν και απαιτούν σύγχρονες Συγκοινωνίες από επαγγελματίες και όχι από διορισμένα κομματικά στελέχη που πειραματίζονται καθημερινά εις βάρος των επιβατών και της ομαλής λειτουργίας της πόλης

Έρευνα Interview: Ο ΟΑΣΘ το μεγαλύτερο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης

 13/06/2018  thestival.gr