ΝΔ Θεσσαλονίκης για τις συμβάσεις στον ΟΑΣΘ: Διάλυση και Διαφθορά
Μετά τη διάλυση, μέσα σε ελάχιστο χρόνο ανεφύη και η διαφθορά, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Διοικούσα Επιτροπή – Συνεδρίαση
ΠερισσότεραΜετά τη διάλυση, μέσα σε ελάχιστο χρόνο ανεφύη και η διαφθορά, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Διοικούσα Επιτροπή – Συνεδρίαση
ΠερισσότεραΗ διορισμένη από τον υπουργό Υποδομών νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ προχώρησε σε σύναψη τριών συμβάσεων με αναδόχους οι οποίοι συνδέονται
ΠερισσότεραΥγειονομική «βόμβα» ο χώρος εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ στο σταθμαρχείο της Πολίχνη, σύμφωνα με σχετική καταγγελία των εργαζομένων που
ΠερισσότεραΕρώτηση για τον αριθμό των κυκλοφορούντων λεωφορείων του ΟΑΣΘ και τις διαδικασίες προμήθειας ανταλλακτικών και υλικών κατέθεσε η βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, Κατερίνα Μάρκου, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
ΠερισσότεραΑνυπόμονοι δηλώνουν οι Θεσσαλονικείς για την ολοκλήρωση των έργων του μετρό, ώστε να ξεκινήσει τη λειτουργία του και να λυθούν
ΠερισσότεραΤης Μαρίας Μόσχου mariam@movenews.gr Χωρίς τους απαραίτητους φυσικοχημικούς ελέγχους καυσίμων που γίνονταν κάθε μήνα κυκλοφορούν τους τελευταίους έξι μήνες τα
ΠερισσότεραΔεν φέρονται να ευθυγραμμίζονται τα στοιχεία που δίνει η διοίκηση του ΟΑΣΘ σε σχέση με … τον αριθμό λεωφορείων που
ΠερισσότεραΠαράσταση διαμαρτυρίας στα γραφεία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, όπου θα συζητηθεί το θέμα του ΟΑΣΘ, πραγματοποιούν μικρομέτοχοι του
ΠερισσότεραΣτις 30/1/18 ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης, μετά τη συνάντηση του με το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη, έκανε δηλώσεις
ΠερισσότεραH Ένωση Εμποροϋπαλλήλων νομού Θεσσαλονίκης καλεί σε διαμαρτυρία έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ αυτήν την Παρασκευή στις 11 το
Περισσότερα