Επιβάτης του ΟΑΣΘ διαψεύδει τον πρόεδρο του οργανισμού, Στέλιο Παππά ότι δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια

Λίγες ώρες μετά την κατηγορηματική δήλωση του ΟΑΣΘ, Στέλιου Παππά ότι «οι καθυστερήσεις (στα δρομολόγια) είναι στο μυαλό σας», το thesseconomy.gr φέρνει στο «φως» ανοιχτή επιστολή επιβάτη προς την διοίκηση του ΟΑΣΘ που καταγγέλλει το αντίθετο.

Στην επιστολή που φιλοξένησε το liberal.gr ο γιατρός, Παύλος Αλεξιάδης περιγράφει με «μελανά» χρώματα την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες και αναφέρεται σε συγκεκριμένες γραμμές, όπου παρατηρείται καθυστέρηση στον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων.

«Οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις σημειώνονται στην γραμμή 58 όπου μετά από μια ώρα αναμονής – τι ειρωνεία – αντικρίζεις να καταφτάνουν ένα λεωφορείο μπροστά γεμάτο και ακριβώς από πίσω ένα λεωφορείο της ίδιας γραμμής εντελώς άδειο», τονίζει μεταξύ άλλων, ο κ. Αλεξιάδης ενώ υπογραμμίζει πως «στην γραμμή 57 γίνεται καθημερινός πόλεμος για λίγο χώρο ανάμεσα στους κατοίκους του Ασβεστοχωρίου και των Συκεών».

Η… καθημερινότητα μέσα στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Επιπλέον, ο κ. Αλεξιάδης παραθέτει με παραστατικό τρόπο σκηνές της καθημερινότητας μέσα στα οχήματα του ΟΑΣΘ.

«Το λεωφορείο σταματάει μετά από μεγάλη αναμονή στην στάση και στις εισόδους του (κυρίως στην μεσαία) εκτυλίσσονται κάθε φορά σκηνές από την Γκουέρνικα. Ακούγονται οι φωνές σαν κραυγές μέσα από τα σπρωξίματα: ‘Κάντε λίγο πιο μέσα να χωρέσουμε όλοι’, λες και αν υπήρχε χώρος δεν θα προχωρούσαμε προς τα πίσω να πάρουμε και καμία ανάσα. ‘Περίμενε οδηγέ μην κλείσεις’ ενώ είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει χώρος για να κλείσουν οι πόρτες. Ανάσα, οξυγόνο, υγιεινή, καθαρός αέρας είναι άγνωστες λέξεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ», σημειώνει ο κ. Αλεξιάδης.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η κομματική οργάνωση του ΚΚΕ Κ. Μακεδονίας καλεί τον κ. Παππά να «πάει ένα πρωί στις στάσεις των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, να δει από πρώτο χέρι την κατάσταση που βιώνουν οι εργαζόμενοι και ο λαός της πόλης για να πάνε στις δουλειές τους (ενδεικτικά ας πάει στις γραμμές 14, 21, 32, 52 κ.α.)».

https://thesseconomy.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B1%CF%83%CE%B8-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%88%CE%B5%CF%8D%CE%B4%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B5%CE%B4/