Έρευνα Interview: Ο ΟΑΣΘ το μεγαλύτερο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης

Στην κορυφή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης τοποθετούν το θέμα των αστικών συγκοινωνιών οι συμμετέχοντες σε έρευνα της εταιρεία Interview, η οποία διενεργήθηκε για λογαριασμό του Thestival.gr.

Οι ερωτηθέντες αναδεικνύουν ως νούμερο ένα πρόβλημα τις δυσλειτουργίες στις αστικές συγκοινωνίες, σε ποσοστό 53%, με την καθαριότητα να ακολουθεί με 42% και την έλλειψη χώρων στάθμευσης να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα των προβλημάτων, με ποσοστό 37%.

er 1.png

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας και τη δημογραφική ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, οι υπηρεσίες του κρατικού ΟΑΣΘ δεν ικανοποιούν τους μικρότερους σε ηλικία χρήστες και κυρίως την ηλικιακή ομάδα 18/35, σε ποσοστό 65% καθώς και την ομάδα 36/55 σε ποσοστό 52%.

Οι πιο αυστηροί κριτές αποδεικνύονται οι γυναίκες, καθώς σε ποσοστό 67% δηλώνουν δυσαρεστημένες από τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη, την ίδια ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών φτάνει το 46%.

er 2.png

Σε ερώτηση για το αν η οικονομική κρίση έκανε τους πολίτες να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ, πέντε στους δέκα δηλώνουν ότι τα χρησιμοποιούν με την ίδια συχνότητα, ενώ ποσοστό 34% ανέφερε ότι τα χρησιμοποιεί περισσότερο.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα κλήθηκαν επίσης να εκφράσουν την άποψή τους για τον νέο κρατικό Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών, με συντριπτικό ποσοστό της τάξης του 76% να δηλώνει ότι διαφωνεί ή μάλλον διαφωνεί με τη μεταρρύθμιση.
Μάλιστα, ποσοστό 77% δηλώνει ότι ο ΟΑΣΘ λειτουργεί σήμερα χειρότερα από ότι λειτουργούσε πριν, με μόλις ένα 4% να υποστηρίζει ότι λειτουργεί καλύτερα.

er 3.png

 

er 4.png

Η συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων φαίνεται ότι είναι ένα από τα βασικότερα ζητήματα που καλείται να λύσει η νέα διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών. Ποσοστό 87% των ερωτηθέντων δηλώνει λίγο ή καθόλου ικανοποιημένο από τη συχνότητα των δρομολογίων, ενώ ένα 8% πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο.

er 5.png

Κι ενώ η δυσαρέσκεια για την απόδοση του ΟΑΣΘ μετά την αποϊδιωτικοποίησή του είναι έκδηλη, δεν φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο και με τα έργα του μετρό. Το 52% των συμμετεχόντων στην έρευνα υποστηρίζει ότι το έργο προχωράει πιο γρήγορα απ’ ότι με την προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ το 37% απαντά πιο αργά.

er 6.png

Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, ποσοστό 57% αναφέρει ότι δεν βοήθησε στην επίλυση των προβλημάτων της πόλης, ενώ μόλις ένα 7% τονίζει ότι βοήθησε.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ:

taytothta.png

 

http://www.thestival.gr/society/item/388172-ereuna-interview-o-oasth-to-megalytero-problima-tis-thessalonikis