Έτσι θα εκσυγχρονιστεί ο ΟΑΣΘ; Με αύξηση της ηλικίας των λεωφορείων;

 Στο νομοσχέδιο Σπίρτζη, που θα κατατεθεί στη Βουλή, στο άρθρο 34, προβλέπεται αύξηση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, απο 20 ετη, που….ισχύει σήμερα (Ν.4313/2014), σε 23 !

Κι αυτό έγινε  επειδή θα έπρεπε να αποσυρθούν στις 31-12-2017 τα κόκκινα αρθρωτά λεωφορεία -είναι μοντέλο 1997- και ο ΟΑΣΘ θα έμενε από οχήματα. Έτσι, το όριο ηλικίας, που ήταν κάποτε 12 έτη, έγινε 15, μετά 20 και τώρα 23 !
Αυτό θα πει εκσυγχρονισμός !

Υ.Γ.1 – Αν δεν κάνουμε λάθος κύριε Σπίρτζη, που μας διαβάζετε με προσοχή, εσείς δεν κατηγορούσατε τον Κ. Χατζηδάκη, ότι “έκανε ρουσφέτι παρατείνοντας με παράνομη απόφαση το όριο ζωής των αστικών” ; Τώρα, το παρατείνετε εσείς με νόμο, γα να αποφύγετε τα …έξοδα;

Y.Γ.2 – Εμείς τα ίδια λέγαμε και στους προηγούμενους: http://makpress.blogspot.gr/2014/12/20.html

O ισχύων νόμος: όριο κυκλοφορίας τα 20 έτη
 
το νομοσχέδιο Σπίρτζη (1-11-2017): όριο κυκλοφορίας τα 23 έτη