Κρατικός ΟΑΣΘ: Επιτροπή διερεύνησης βλαβών με ίδια… υλικά και στο… βάθος προσλήψεις

Κάθε μέρα και μια… έκπληξη για τους χειρισμούς της σε μείζονα θέματα του ΟΑΣΘ επιφυλάσσει η κρατική διοίκησή του. Αυτή τη φορά προκαλεί εύλογες απορίες με την απόφασή της (στις 17/1/2019) η οποία αφορά στη σύνθεση της επιτροπής την οποία συνέστησε με σκοπό τη διερεύνηση των «αιτιών πρόκλησης βλάβης στο σύστημα διεύθυνσης των λεωφορείων 865 και 120».

Η διερεύνηση αφορά στις βλάβες τις οποίες είχε αποκαλύψει το thesseconomy.gr σημειώνοντας τότε πως «από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα εν μέσω της πρόσφατης εορταστικής περιόδου όταν έσπασαν τα ακρόμπαρα από τις μπάρες τιμονιού (σ.σ. η μπάρα συνδέει το τιμόνι με τις ρόδες και είναι βασικό στοιχείο ελέγχου του οχήματος από τον οδηγό) σε δυο λεωφορεία που εκτελούσαν δρομολόγια στις γραμμές 57 και Χ01. Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε ανήμερα των Χριστουγέννων και το δεύτερο την επομένη».
Τα δύο περιστατικά προκάλεσαν εύλογα το ενδιαφέρον της διοίκησης προκειμένου να διακριβωθεί για ποιον λόγο έσπασαν οι μπάρες του τιμονιού και να αποφευχθούν ανάλογα περιστατικά στο μέλλον, καθώς αν αυτό συμβεί το λεωφορείο είναι ουσιαστικά ακυβέρνητο και θα μπορούσε να δημιουργήσει χάος, τις διαστάσεις του οποίου κανείς δεν μπορεί να προβλέψει!

Αποφάσισε, λοιπόν, η διοίκηση Παππά να συστήσει τριμελή επιτροπή για να διερευνήσει το θέμα. Το παράδοξο είναι πως αντί να επιλέξει ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες συμπεριέλαβε για τον σκοπό αυτό ως μέλη δύο στελέχη της ΕΛΒΟ (σ.σ. τα ονόματά τους είναι στη διάθεση του thesseconomy.gr) από την οποία προέρχονται τα δύο προβληματικά λεωφορεία! Μάλιστα αποφάσισε να τους πληρώσει για τον έλεγχο με το ποσό των 500 ευρώ για τον καθένα, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, έναν από αυτούς ετοιμάζεται να τον προσλάβει στον ΟΑΣΘ. Για τον σκοπό αυτό, η διοίκηση φέρεται να δημιουργεί «φωτογραφική» θέση (μια νέα Διεύθυνση Ανάπτυξης) και αναζητεί τρόπους να «τακτοποιήσει» τα «δικά της παιδιά» που θα μείνουν χωρίς δουλειά λόγω των εξελίξεων στην ΕΛΒΟ. Και όλα αυτά συμβαίνουν παραδόξως λίγους μήνες πριν την μεταφορά του συγκοινωνιακού έργου στην ΑΣΥΘ και ενώ ο ΟΑΣΘ είναι υπό εκκαθάριση…

https://thesseconomy.gr/%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B1%CF%83%CE%B8-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B2/