politisnews.gr – Στο ΚΤΕΛ το 1/3 των δρομολογίων του ΟΑΣΘ- Μεταξύ αυτών και η γραμμή 56 του Ωραιοκάστρου

Την αντίδραση των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ προκαλεί η απόφαση της κυβέρνησης γα μεταφορά μέρους του συγκοινωνιακού έργου του Οργανισμού στα ΚΤΕΛ. Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν η κατάρρευση ΟΑΣΘ δεν αφήνει περιθώρια για άλλες πιο άμεσες λύσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι Θεσσαλονικείς.

Όπως αποκάλυψαν σήμερα (9/9) στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσώλης και ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δ. Τσερμενίδης, 26 γραμμές που σήμερα εκτελούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ (δηλαδή περίπου το 1/3 των δρομολογίων του Οργανισμού) πρόκειται να εκχωρηθούν στα ΚΤΕΛ το επόμενο διάστημα, εφόσον φυσικά τελεσφορήσουν οι διαβουλεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών. Το σχέδιο είναι υπό συζήτηση και αφορά σχεδόν το σύνολο των γραμμών, εκτός του μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη εφόσον οι διαβουλεύσεις ολοκληρωθούν η σύμβαση θα υπογραφεί στις αρχές Οκτωβρίου, και στην συνέχεια θα χρειαστεί περίπου 1,5 μήνας για την προμήθεια και την προετοιμασία των νέων λεωφορείων. Για να ανταποκριθούν τα ΚΤΕΛ θα προμηθευτούν μέσω leasing 120 λεωφορεία, ενώ θα πρέπει να γίνουν και προσλήψεις 300 νέων οδηγών.

Η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει η ίδια. Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη πρόκειται για συμφωνία συμφέρουσα, δεδομένου ότι η χιλιομετρική αποζημίωση που θα παίρνει το ΚΤΕΛ για κάθε χιλιόμετρο είναι στο 1,5 ευρώ όταν στον ΟΑΣΘ το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται στα 3,5 ευρώ.

Κατά τον κ. Τσώλη υπάρχει το θετικό προηγούμενο των 6 γραμμών που ανατέθηκαν στα ΚΤΕΛ από τον ΟΑΣΘ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Από την πλευρά του ο κ. Τσερμενίδης κάνει λόγο για διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών υποστηρίζοντας πως θα μπορούσαν να δώσουν χρήματα για την επισκευή του υφιστάμενου στόλου του ΟΑΣΘ.

Εφόσον πέσουν οι υπογραφές της συμφωνίας οι γραμμές που θα ανατεθούν στα ΚΤΕΛ είναι:

Σ.Σ. –Λαχαναγορά, Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομία, Σ.Σ.-Καλοχώρι, Κοιμητήρια-Ελευθέριο (Τοπικό), Σίνδος- Σ.Σ., Σίνδος τοπικό δρομολόγιο, Σ.Σ-Ιωνία, Σταυρούπολη(γραμμή 55), Ωραιόκαστρο (γραμμή 56), Ν. Σ.Σ. –Ωραιόκαστρο, Τοπικό Πεύκα, Οικσμός 751 Πανόραμα, Οικισμός Μακεδονία Πανόραμα, Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη, Χαριλάου-Θέρμη, ΙΚΕΑ –Τριάδι, ΙΚΕΑ-Επανωμή, ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα-Επανωμή, ΙΚΕΑ- Αεροδρόμιο, Θεσσαλονίκη-Μάλγαρα, Θεσσαλονίκη-Κουφάλια, Λαγκαδας-Θεσσαλονίκη (φτάνει ως τα πανεπιστήμια), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι, Θεσσαλονίκη- Βασιλικά, Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι.

https://politisnews.gr/2019/09/09/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CF%84%CE%B5%CE%BB-%CF%84%CE%BF-1-3-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B1%CF%83%CE%B8-%CE%BC/