thesseconomy.gr – Δ. Τσερμενίδης: Αποκάλυψε πρόβλημα στο σασί 130 λεωφορείων και προειδοποίησε με κινητοποιήσεις

«Διαφωνούμε κάθετα» με την ανάθεση δρομολογίων του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, καθώς «η προηγούμενη σύμβαση στα ΚΤΕΛ, που δώσανε τις έξι γραμμές, κοστίζει στον οργανισμό 5.000.000 ευρώ ετησίως. Αν τα 5.000.000 ευρώ αυτά μένανε στον Οργανισμό Αστικής Συγκοινωνίας δε θα είχαμε σήμερα κανένα λεωφορείο στα αμαξοστάσια», δήλωσε στον Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Ο ίδιος έκανε λόγο και για μία νέα παρόμοια «πρόταση που συζητιέται» και η οποία «κοστίζει άλλα 18.000.000€ ετησίως, σύνολο 23.000.000€» τα οποία θα μπορούσαν να διατεθούν προς επισκευή και αντικατάσταση λεωφορείων.

Ακόμη, ο κ. Τσερμενίδης χαρακτήρισε «ημίμετρα» την ανάθεση των δρομολογίων στα ΚΤΕΛ και διερωτήθηκε «γιατί γίνεται ανάθεση στα ΚΤΕΛ και όχι διαγωνισμός;». Επίσης κατηγόρησε τον πρώην υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για «διχοτόμηση και τριχοτόμηση της δημόσιας συγκοινωνίας, το ξεπούλημα δηλαδή της δημόσιας συγκοινωνίας».

Μιλώντας στον Alpha 96,5 θεσσαλονίκης ο Δημήτρης Τσερμενίδης αποκάλυψε ακόμη ότι «υπάρχει μία βλάβη σε αρκετά λεωφορεία, η οποία είναι στο σασί, και γίνεται μία προσπάθεια με τις εταιρίες και με την εταιρία Volvo για να μπορέσουμε το συντομότερο δυνατό να επιδιορθωθούν». Ο ίδιος τόνισε επίσης, πως ο αριθμός των λεωφορείων αυτών που χρήζουν επιδιόρθωσης φτάνει τα 130 ενώ επεσήμανε, ότι «δεν μπορεί να υπάρχει λεωφορείο συγκοινωνίας 22-20 χρόνων». Για να αποφευχθεί αυτό όμως, «πρέπει οπωσδήποτε τα λεωφορεία να επανέλθουν στην αντικατάσταση ανά 15ετία».

Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Τσερμενίδη, «για να μπορέσουν να βγουν τα λεωφορεία στους δρόμους πρέπει να έχει ρευστότητα οικονομική ο Οργανισμός και παράλληλα ανταλλακτικά. Αυτό λοιπόν είναι το ζητούμενο και βέβαια συνεργασίες ώστε το συντομότερο δυνατόν να επισκευαστούν τα λεωφορεία».

«Αυτή τη στιγμή κινούμαστε νομικά, ετοιμάζουμε τις προτάσεις μας με τους νομικούς μας συμβούλους» και μετέπειτα, σύμφωνα με τον Δημήτρη Τσερμενίδη, θα αποφασιστούν ενδεχόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων με στόχο να σταματήσει η μερική «ιδιωτικοποίηση» των γραμμών του Οργανισμού χωρίς να έχει προηγηθεί διαγωνισμός.

https://thesseconomy.gr/%ce%b4-%cf%84%cf%83%ce%b5%cf%81%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b5-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%bb%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf/