thesseconomy.gr – Στα «κάγκελα» οι Θεσσαλονικείς για τον ΟΑΣΘ- Ζητούν περισσότερα λεωφορεία και λένε «όχι» στη μεταφορά γραμμών στα ΚΤΕΛ- Νέα διαμαρτυρία

Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τη δραματική κατάσταση της αστικής συγκοινωνίας διοργανώνει η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 19 Οκτωβρίου στις 12 το μεσημέρι στο Άγαλμα Βενιζέλου με αίτημα την άμεση αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές!

«Να έλθουν ΤΩΡΑ νέα λεωφορεία!», επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η Πρωτοβουλία η οποία λέει «όχι στην ιδιωτικοποίηση και στο ξεπούλημα του οργανισμού στα ΚΤΕΛ» και ζητά «να ολοκληρωθεί επιτέλους το Μετρό Θεσσαλονίκης!». Παράλληλα, τονίζει την ανάγκη της ασφαλούς μετακίνησης των επιβατών: «Όχι άλλες βλάβες και πυρκαγιές λεωφορείων εν κινήσει!» υπογραμμίζει προσθέτοντας πως η συγκοινωνία είναι λαϊκό δικαίωμα. «Φτάνει πια η ταλαιπωρία», δηλώνουν τα πρωτοβουλίας και εξηγούν με τον πλέον παραστατικό τρόπο την καθημερινότητα την οποία βιώνουν οι χρήστες του μοναδικού μέσου μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη.

«Γινόμαστε καθημερινά όμηροι της απάνθρωπης συγκοινωνίας με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη, χωρίς εναλλακτικό μέσο μετακίνησης, παγιδευμένοι μέσα σε άθλια γερασμένα οχήματα που καταρρέουν, στοιβαγμένοι σα σαρδέλες να πασχίζουμε να φτάσουμε στη δουλειά μας, στη σχολή μας, στο σπίτι μας, σε μια υπηρεσία ή σε ένα κέντρο υγείας. Οι ψεύτικες προεκλογικές υποσχέσεις της διοίκησης Παππά και του ΣΥΡΙΖΑ για δήθεν παραγγελία 350 λεωφορείων, έδωσαν τη θέση τους σε αναβολή επ αόριστον (!) κάθε παραγγελίας από την πλευρά της νέας διοίκησης που διόρισε η ΝΔ. Επίσης, αναβάλλεται και πάλι η ολοκλήρωση του μετρό (για το 2023…) παρατείνοντας τη φαρσοκωμωδία που για πάνω από 30 χρόνια πληγώνει το λαό αυτής της πόλης. Κατήντησαν τη Θεσσαλονίκη μία από τις χειρότερες πόλεις της Ευρώπης από άποψη συγκοινωνίας. ΟΑΣΘ και κυβερνήσεις δοκιμάζουν τις αντοχές μας…

Αυτή η εξαθλίωση ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!

Η πλήρης εγκατάλειψη του ΟΑΣΘ (μέσω της υποχρηματοδότησής του για να δημιουργηθούν τα… ματωμένα πλεονάσματα) είναι πολιτική επιλογή και εξυπηρετεί το ξεκάθαρο πλέον σχέδιο ιδιωτικοποίησης του οργανισμού. Η νέα κυβέρνηση της ΝΔ βιάζεται ολοκληρώσει το βρώμικο έργο της προηγούμενης διοίκησης και του ΣΥΡΙΖΑ. Η μόνη λύση που μας πλασάρουν είναι το ξεπούλημα γραμμών στα ΚΤΕΛ. Η αγανάκτηση και η ανησυχίες μας μεγαλώνουν! Καμία αύξηση στη συχνότητα των δρομολογίων και στην «ποιότητα» της μετακίνησης δε θα φέρει κάτι τέτοιο! Αντίθετα, η ιδιωτικοποίηση εγκυμονεί αύξηση του εισιτηρίου και μάλιστα αναλογικά με την απόσταση! Αυτό θα ανάγκαζε ακριβώς αυτούς που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη να βάλουν ακόμη πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Κυβερνήσεις και ΟΑΣΘ μας λένε κατά πρόσωπο ότι δε δίνουν δεκάρα που μετακινούμαστε σε άθλιες συνθήκες, αλλά ενδιαφέρονται τα μέγιστα για τις εισπράξεις! Μπορεί να μην προσλαμβάνουν οδηγούς και εργατοτεχνίτες, αλλά φροντίζουν για ελεγκτές. Στο μικροσκόπιο μπαίνει και η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, γιατί «στερεί τον οργανισμό από πολύτιμα έσοδα». Η προκλητικότητα δεν έχει όριο! Η συγκοινωνία είναι θεμελιώδες δικαίωμα μας, βασικό όπως η στέγη και η περίθαλψη. Σε όλα τα επίπεδα θέλουν να μας γυρίσουν αιώνες πίσω. Δε θα το επιτρέψουμε!», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων, Φοιτητών, Ανέργων και Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.

https://thesseconomy.gr/%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%b3%ce%ba%ce%b5%ce%bb%ce%b1-%ce%bf%ce%b9-%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf/