Οι απόψεις των πολιτών για τον ΟΑΣΘ
ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΝΑΡΙΤΙ
Με αφορμή την διαμαρτυρία για τον ΟΑΣΘ, η ThessNews συνομίλησε με πολίτες που χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία για τη μεταφορά τους, θέλοντας να μάθει την άποψή τους για τον οργανισμό.
Δυστυχώς κανένας από όσους μίλησαν στην ThessNews δεν έκανε κάποιο θετικό σχόλιο για τον ΟΑΣΘ. Τα παράπονα που ακούσαμε, μπορούμε να πούμε πως ξεπερνάνε σε αριθμό… ακόμα και τα λεωφορεία του οργανισμού.
Γεώργιος Κόπανος
“Χρησιμοποιώ τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ εδώ και 40 χρόνια, πάντα υπήρχαν προβλήματα, αλλά αυτά που βλέπω τα τελευταία 10 χρόνια, ειδικά τα 2-3 τελευταία, είναι ό,τι χειρότερο έχω δει. Η κατάσταση έχει ξεφύγει, ο οργανισμός φέρεται λες και είναι υπό διάλυση. Όποιος θέλει μπαίνει χωρίς να πληρώσει εισιτήριο. Τώρα που έχει γίνει κρατικό, πάνε με ρυθμούς «δημοσίου». Θα κατέβουμε το Σάββατο στη διαμαρτυρία κατά του ΟΑΣΘ και ελπίζουμε να πιάσει τόπο”.
Χρήστος Σοφοτάσιος
«Παστές σαρδέλες και όχι επιβάτες πρέπει καλύτερα να λέμε αυτούς που μετακινούνται με λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν γίνεται ιδίως σε περιοχές που απέχουν παραπάνω από 15 χιλιόμετρα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης να έχει λεωφορεία ανά 1 ώρα και αν. Πιο γρήγορα κάνω να φτάσω Σέρρες με το ΚΤΕΛ παρά Βασιλικά με τον ΟΑΣΘ. Η λύση είναι να γίνει το Μετρό και να πάει σε όλες τις περιοχές που πάει και ο ΟΑΣΘ, αν δεν τα κάνει αυτά το Μετρό, δεν βλέπω “άσπρη” μέρα για τη Θεσσαλονίκη»
Γιώργος Παπαδόπουλος
«Ήρθα φέτος ως φοιτητής στη Θεσσαλονίκη και το μεγάλο μου πρόβλημα σε αυτήν την πανέμορφη πόλη είναι η μετακίνησή μου. Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ έρχονται όποτε να ναι, με μεγάλη καθυστέρηση και πραγματικά είναι σαράβαλα. Δεν μου άρεσαν και πολύ τα αστικά που έχουμε στη Λάρισα, αλλά με αυτά που βλέπω εδώ… τα νοσταλγώ. Στη διαμαρτυρία ελπίζω να μαζευτεί αρκετός κόσμος για να μας ακούσουν”
Μάχη Μαντοπούλου
«Είμαι από το Πανόραμα και για να πάω από το Πανόραμα στο κέντρο και το αντίστροφο, πρέπει να δώσω «μάχη». Πάντα το 58 είναι ασφυκτικά γεμάτο, κινδυνεύουμε. Πολλές φορές, εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση ασφυξίας που επικρατεί στο λεωφορείο, πλανόδιοι κλέβουν συνεχώς πράγματα από τους επιβάτες. Ασφάλεια μηδέν»
Σωτηρία Γοργούτα
«’Ήρθα στη Θεσσαλονίκη για 2-3 μέρες να δω την κόρη μου που σπουδάζει εδώ. Είμαι στην Καμάρα εδώ και 20 λεπτά και περιμένω να περάσει το 31 για να πάω στη Βούλγαρη και ακόμα να γράψει σε πόσο θα έρθει. Αυτό το πράγμα με τη μετακίνηση στη Θεσσαλονίκη δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα και χαλάει την εικόνα της πόλης».
Θοδωρής Σωτηριάδης
“Οι περιπέτειες που έχω βιώσει χρησιμοποιώντας τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, μπορούν άνετα να γίνουν σενάριο ταινίας. Δεν υπάρχουν λεωφορεία και αυτά που υπάρχουν, είναι για να βλέπουμε σκηνές ταινιών δράσης. Κάθε Σάββατο στο τελευταίο λεωφορείο για το Πανόραμα, ο ένας είναι πάνω στον άλλον, σπάνε τζάμια, καρέκλες τα πάντα από τα 200 άτομα που μπαίνουν εκεί μέσα, σε ένα αστικό. Αντί να βάλουν ένα παραπάνω λεωφορείο έστω τη συγκεκριμένη ώρα, το αφήνουν έτσι, ΖΟΥΓΚΛΑ”.
Μανώλης Πετρίδης
«Έχω δύο μήνες που ήρθα εδώ, ως φοιτητής. Πληρώνω 15 ευρώ για τη μηνιαία κάρτα και νιώθω ότι με κλέβουν, κανονικά να με πληρώνουν πρέπει για να ανεβαίνω σε τέτοια λεωφορεία. Ο συνωστισμός είναι τεράστιος. Τι να κάνω όμως που δεν μπορώ να πηγαίνω ως τη Σίνδο με τα πόδια… »
Ζαχαρίας Μυόγλου
“Μια ζωή μετακινούμαι με τον ΟΑΣΘ, υπήρξα και οδηγός παλαιοτέρα. Τα τελευταία χρόνια όμως έχει γίνει ο εφιάλτης της πόλης. Τα δρομολόγια των γραμμών είναι λάθος σχεδιασμένα. Δεν γίνεται για να πάω στα κάστρα να πρέπει να κάνω κύκλους μέσα στο κέντρο της πόλης. Όσο για την τακτικότητα των δρομολογίων, δεν υπάρχει πρόγραμμα, δεν έχουν ωράρια, όποτε το πάρουν απόφαση, βάζουν μπρος”.
Ιωάννα Ντάρλη
«Η Θεσσαλονίκη δεν έχει Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είμαι από την Αθήνα και σπουδάζω εδώ. Αναγκάζομαι να περπατάω 8 χιλιόμετρα καθημερινά για να πηγαίνω στη σχολή μου. Με τον ΟΑΣΘ δεν μπορώ να ξέρω πότε, πώς και αν θα φτάσω ποτέ στον προορισμό μου. Δεν γίνεται η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας να βιώνει τέτοιες καταστάσεις με τη μετακίνηση”.
Κωνσταντίνος Τζαμπαζλής
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με τον ΟΑΣΘ είναι τόσο η καθυστέρηση όσο και η ακύρωση των δρομολογίων… Εφόσον υπάρχει το πρόγραμμα, πρέπει να τηρείται πρακτικά και όχι εικονικά. Επίσης η ασφυκτική πίεση που είναι τρομερή λόγω λίγων δρομολογίων. Δεν γίνεται να μπαίνουμε 100 άτομα σε ένα λεωφορείο, πρέπει να υπάρχει ταυτόχρονα και ένα δεύτερο. Όσο για την κατάσταση των λεωφορείων, σας συνιστώ όταν βρέχει να έχετε ομπρελά μέσα στο αστικό…»
Από το φύλλο της THESSNEWS #136 (15/12/2018-16/12/2018)
https://parallaximag.gr/thessaloniki/o-oasth-kryvei-apo-piso-tou-chiliades-istories-anthropon