ΟΑΣΘ – Γιάννης κερνάει… Γιάννης πίνει…
- Της Μαρίας Μόσχου
Άρωμα … σκανδάλου τείνουν να πάρουν υπερωρίες υψηλόβαθμου στελέχους του ΟΑΣΘ την ίδια στιγμή που δεκάδες δρομολόγια έχουν περικοπεί προκαλώντας σημαντικές αντιδράσεις μέχρι και υπομνήματα από κατοίκους που έχουν μείνει χωρίς …συγκοινωνία.
Η διοίκηση του κρατικού πλέον ΟΑΣΘ φαίνεται πως έχει φέρει νέα… ήθη, ενώ κάθε μέρα που περνάει αποκαλύπτονται «συμβάντα» που δίνουν το στίγμα της νέας… εποχής!
Σύμφωνα με πληροφορίες, Τμηματάρχης υπογράφει υπερωρίες για τον… εαυτό του και καταθέτει αίτημα για την πληρωμή τους. Όπως σημειώνει ο ίδιος στο σχετικό σημείωμά του προς τον διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών, «οι κάτωθι υπάλληλοι (σ.σ. δηλαδή ο ίδιος ο υπογράφων) εργάστηκαν πέραν του κανονικού ωραρίου τους, λόγω έκτακτων υπηρεσιακών αναγκών, τις αντίστοιχες ημερομηνίες ως κατωτέρω αναφέρεται…». Είναι χαρακτηριστικό ότι για τον Ιούνιο του 2018 ο… δουλευταράς Τμηματάρχης υπέγραψε για τον… εαυτό του 15 ώρες και για τον Μάιο 22 ώρες. Αξιοσημείωτο είναι ότι τον Μάιο ήταν ο μόνος που έκανε υπερωρίες στο συγκεκριμένο τμήμα!
Δεν θα μπορούσε να μην επισημανθεί ότι ο εν λόγω Τμηματάρχης είναι επικεφαλής της παράταξης που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ στο Συνδικάτο των Εργαζομένων. Πρόκειται για πρώην οδηγό και απόφοιτο του Τμήματος Ζωικής Παραγωγής των ΤΕΙ, ο οποίος τοποθετήθηκε στη νευραλγική και θέση του Τμηματάρχη Προμηθειών στον ΟΑΣΘ από τη νέα Διοίκηση.
Την ίδια στιγμή εκδιώχθηκε από τη συγκεκριμένη θέση εργαζόμενος με Οικονομικές σπουδές και Μεταπτυχιακά.
Επιπλέον, για την τοποθέτηση του παραπάνω Τμηματάρχη έχει γίνει και επίσημη αναφορά προς τον ΟΑΣΘ και από το ΤΕΕ/ΤΚΜ – υπογράφεται από τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Π. Μπίλια – διότι για τη θέση εκείνη είχαν απορριφθεί μέλη του τα οποία έχουν καταθέσει και αγωγή.
Η στάση του Τμηματάρχη φέρεται να προκάλεσε και την αντίδραση του εκπροσώπου του Συνδικάτου των εργαζομένων στο ΔΣ του ΟΑΣΘ, ο οποίος έθεσε το ζήτημα στη διάρκεια συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού, χωρίς ωστόσο να υπάρξει κάποια αντίδραση από τον Στέλλιο Παππά και τους συνεργάτες του…
Οι περικοπές δρομολογίων
Τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων του δήμου Θέρμης έχουν επιφέρει οι σημαντικές περικοπές σε δύο γραμμές που εξυπηρετούν τους κατοίκους της περιοχής.
Σε συνάντηση με τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ο.Α.Σ.Θ. κ.κ. Στέλιο Παππά και Σάββα Παναγιωτίδη που είχε τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου ο Δήμαρχος Θέρμης, Θόδωρος Παπαδόπουλος, εξέθεσε τα προβλήματα που καταγράφουν οι πολίτες στα αιτήματα και τα υπομνήματά τους, καθώς και τα αποτελέσματα των μετρήσεων που διεξήχθησαν από τον Δήμο σχετικά με τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορείων, και είπε ότι από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι καταργήθηκαν 18 από τα 48 ημερήσια δρομολόγια του Τριαδίου, ενώ κατά τις ώρες αιχμής (8:30 με 15:00), η μείωση των δρομολογίων είναι πολύ μεγαλύτερη και αγγίζει το 50%.
Ο Δήμαρχος τόνισε ότι οι μειώσεις στα δρομολόγια έγιναν χωρίς καμία διαβούλευση και ενημέρωση του Δήμου και των δημοτών και ότι η ιστοσελίδα του ΟΑΣΘ δεν αναφέρει καθόλου τις μειώσεις, με αποτέλεσμα να παραπλανώνται οι πολίτες που χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία.
Στα ζητήματα που έθεσε ο Δήμαρχος, οι κκ Παππάς και Παναγιωτίδης απάντησαν ότι έχουν μειωθεί κατά ένα τα λεωφορεία που εξυπηρετούν τις γραμμές 66, 67 και 69, επειδή δεν υπάρχει προσωπικό (οδηγοί) και δεσμεύτηκαν ότι τον Δεκέμβριο θα υπάρξει βελτίωση, ενώ από τον Ιανουάριο του 2019 θα επανέλθουν τα δρομολόγια στην προηγούμενη κατάσταση.