wepost.gr-Οι «υπερσύγχρονες» γραμμές του ΟΑΣΘ (ΦΩΤΟ)

Μία βόλτα με τα λεωφορεία.. άλλης εποχής

Όσα παράπονα κι αν κάνουν οι πολίτες όσες συσκέψεις και αν έχουν γίνει από δημάρχους στη Θεσσαλονίκη η κατάσταση παραμένει εδώ και πάρα πολλά χρόνια ίδια.

Της Μαρίας Γερμαντζίδου

Τον Δεκέμβρη του 2018 η Περιφερειακή Ενωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ) συγκάλεσε σύσκεψη για τη κατάσταση του ΟΑΣΘ και οι δήμαρχοι της πόλης έκαναν λόγο για «τραγική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχαν δώσει, η συγκοινωνία έχει χειροτερεύσει επί δημόσιου ΟΑΣΘ, αφού τα δρομολόγια εκτελούνται από 360-365 λεωφορεία, ενώ τον Δεκέμβρη του 2016 δρομολόγια εκτελούσαν 425-440 αστικά.

Τον Φεβρουάριο 2019, παράπονα από δημάρχους της Θεσσαλονίκης άκουσαν ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς και του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων.

Όσα επιχειρήματα κι αν έδωσαν οι δήμαρχοι για τα προβλήματα στις συγκοινωνίες, ο κ. Παπάς έκανε λόγο για καλύτερες συγκοινωνίες και ανέλαβε τη δέσμευση ότι εντός του πρώτου τριμήνου του έτους ότι θα δοθούν στην κυκλοφορία 40 – 50 λεωφορεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και μάλιστα επανέλαβε ότι «παραλάβαμε ένα καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, με αρνητικές πολιτικές παρεμβάσεις, με σοβαρά προβλήματα διαχείρισης και στο έργο του, όμως ο ρόλος μας είναι να εκκαθαρίσουμε τον ΟΑΣΘ εν λειτουργία το 2019»

Τον ίδιο μήνα, είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη στα γραφεία του ΟΑΣΘ στην Παπαναστασίου, ανάμεσα στη διοίκηση του Οργανισμού και μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων – Φοιτητών και Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης για τα προβλήματα που υπάρχουν.

Στο πλαίσιο των δηλώσεων που έγιναν μετά τη συνάντηση, ο κ. Παππάς, είχε τονίσει πως τα πρώτα νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ θα έρθουν πιθανώς τον Μάιο.Κι ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα λεωφορεία συνεχίζουν να βρίσκονται σε πολύ άσχημη κατάσταση. Κάθε φορά που βρέχει, οι οροφές τους στάζουν, οι μηχανές τους σβήνουν ή παίρνουν φωτιά (όπως έγινε τον Μάρτιο, που το λεωφορείο κινούνταν επί της Γεωργικής Σχολής στην Καλαμαριά, με κατεύθυνση προς ανατολικά και ξαφνικά από άγνωστα μέχρι στιγμής αίτια εκδηλώθηκε φωτιά), παράλληλα υπάρχουν ξηλωμένα καθίσματα, σπασμένα ή φρακαρισμένα παράθυρα, ενώ η καθαριότητα απουσιάζει. Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και οι καθυστερήσεις δρομολογίων οι οποίες συμπληρώνουν το παζλ των προβλημάτων.

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: πίνακας και εσωτερικός χώρος

https://www.wepost.gr/%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B1%CF%83%CE%B8-%CF%86%CF%89/