Το πείραμα του ΟΑΣΘ-Του Προέδρου του ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρι Μπίλλια
Του Προέδρου του ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρι Μπίλλια
Μοιάζει με τραγική ειρωνεία, η σύμπτωση του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος με την ουσιαστική… παραίτηση της κυβέρνησης, από το πείραμα του ΟΑΣΘ!
Οι κωλυσιεργίες, οι οπισθοδρομήσεις, τα νομικά εμπόδια και οι μικροπολιτικές τακτικές που συνοδεύουν αυτό το “πείραμα” από την έναρξη της… αποϊδιωτικοποίησης, έφτασαν να συναντήσουν το εκλογικό αποτέλεσμα της 26ης Μαΐου και την απόφαση του πρωθυπουργού για προκήρυξη πρόωρων εθνικών εκλογών.
Η αντίδραση από την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ήταν η κατ` ουσίαν κήρυξη της λήξης του πειράματος, αφού προφανώς αναγνωρίζει, ότι σε έναν μήνα περίπου, θα επέλθει η λήξη της κυβερνητικής της θητείας.
Ενημέρωσε ότι δεν πρόκειται να δούμε την ΑΣΥΘ που τόσο διαφημίστηκε και άφησε εντελώς “μετέωρο” έναν εν εξελίξει διαγωνισμό προμήθειας 750 νέων λεωφορείων για Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Δημιουργείται έτσι μια κατάσταση, που κάνει το γεγονός της μη εξασφάλισης χρηματοδότησης για την προμήθεια των λεωφορείων του εν λόγω διαγωνισμού, να μοιάζει με λεπτομέρεια…
Η Θεσσαλονίκη, την ώρα που ήδη ενημερώνεται ότι… θα αργήσει κι άλλο να δει το Μετρό, αφού ο ανάδοχος διαψεύδει την αισιοδοξία της Αττικό Μετρό, ανακαλύπτει πως κινδυνεύει να μείνει σε μερικούς μήνες και χωρίς αστική συγκοινωνία. Ή έστω, με την αστική συγκοινωνία πλήρως αποδιοργανωμένη. Διότι πλέον, κανείς δεν μπορεί να πει με αξιοπιστία, σε τι θέση θα βρει τη Θεσσαλονίκη το τέλος του 2019, που σύμφωνα με την Ε.Ε. θα πρέπει να απελευθερωθούν οι αστικές συγκοινωνίες, όταν η Πολιτεία έχασε τον χρόνο επενδύοντας σε ένα μοντέλο παράκαμψης αυτής της υποχρέωσης και έτσι δεν υπάρχει καμία προετοιμασία για τον αναγκαίο διαγωνισμό, που θα αποτελέσει το όχημα για την αλλαγή εποχής σ` αυτόν τον τομέα.
Η κυβέρνηση αποχωρεί, αφήνοντας την 2η σε μέγεθος πόλη της χώρας, χωρίς σοβαρό πλέγμα αστικών συγκοινωνιών, όταν σε όλον τον προηγμένο κόσμο, η ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, αποτελεί το κυριότερο συστατικό κάθε “συνταγής” αναβάθμισης του αστικού περιβάλλοντος και της βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών.