Ερώτηση Θ.Καράογλου για «Περίεργες “συνεργασίες” μεταξύ ΟΑΣΘ και ΕΛΒΟ»
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
Βουλευτής Β ́ Θεσ/νίκης – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Θεσσαλονίκη, 21 Μαρτίου 2019
Προς Υπουργό:-Υποδομών και Μεταφορών
ΕΡΩΤΗΣΗ
«Περίεργες “συνεργασίες” μεταξύ ΟΑΣΘ και ΕΛΒΟ»
Συνεχίζει να προκαλεί η νέα διοίκηση του κρατικοποιημένου και υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ κατασπαταλώντας όπως φαίνεται δημόσια κονδύλια και φροντίζοντας για τους ημετέρους ακόμα σε έναν υπό εκκαθάριση οργανισμό.
Σύμφωνα με πληροφορίες που ήρθαν στη δημοσιότητα με απόφαση της 17.01.2019 η διοίκηση του ΟΑΣΘ προχώρησε στη σύσταση τριμελούς επιτροπής για τη διερεύνηση των «αιτιών πρόκλησης βλάβης στο σύστημα διεύθυνσης των λεωφορείων 865 και 120», για δύο περιστατικά που συνέβησαν στις γραμμές 57 και Χ01 κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.
Αυτό που προκαλεί ερωτηματικά είναι το γεγονός τα δύο από τα τρία μέλη της εν λόγω επιτροπής είναι στελέχη της ΕΛΒΟ, από την οποία ο Οργανισμός έχει προμηθευθεί τα προβληματικά λεωφορεία που σημείωσαν σοβαρές βλάβες. Στο ίδιο δημοσίευμα μάλιστα αναφέρεται ότι για τις υπηρεσίες τους τα δύο αυτά στελέχη της ΕΛΒΟ και μέλη της επιτροπής του ΟΑΣΘ έλαβαν αμοιβή της τάξης των 500 ευρώ έκαστος για τις υπηρεσίες τους.
Τη στιγμή που θα έπρεπε να συσταθεί μία επιτροπή με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες προκειμένου να διερευνηθούν πραγματικά τα αίτια των βλαβών που σημειώνονται στα λεωφορεία που ο ΟΑΣΘ έχει αγοράσει από την ΕΛΒΟ, δύο στελέχη της κατασκευάστριας εταιρείας καλούνται να διερευνήσουν τα αίτια των βλαβών για λογαριασμό του ΟΑΣΘ που ζημιώνεται από τις βλάβες αυτές.
Και ενώ ο ΟΑΣΘ βρίσκεται υπό καθεστώς εκκαθάρισης φέρεται να δημιουργεί μία νέα Διεύθυνση Ανάπτυξης, για την οποία φαίνεται να αναζητά στελέχη από την ΕΛΒΟ, που με τη σειρά της αντιμετωπίζει μία σειρά από σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
-Επιβεβαιώνει το αρμόδιο Υπουργείο τις πληροφορίες για σύσταση τριμελούς επιτροπής στον ΟΑΣΘ, στην οποία συμμετέχουν δύο στελέχη της ΕΛΒΟ για τη διευκρίνηση των βλαβών των λεωφορείων της ίδιας της κατασκευάστριας εταιρείας ΕΛΒΟ που χρησιμοποιεί ο ΟΑΣΘ και μάλιστα επί πληρωμή;
-Σκοπεύει το αρμόδιο Υπουργείο να προχωρήσει σε μετατάξεις ή προσλήψεις στελεχών της ΕΛΒΟ για κάλυψη παλαιότερων ή και νεοσυσταθέντων θέσεων εργασίας στον ΟΑΣΘ σε περίοδο που ο Οργανισμός βρίσκεται σε εκκαθάριση;
Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ