ΝΔ για την αθώωση του επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ: Η σκευωρία που έστησε η κυβέρνηση κατέρρευσε
αποκρύψει την παταγώδη αποτυχία του στα οικονομικά αποτελέσματα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. (Μετρό, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ) αθωώθηκε ομοφώνως από το τριμελές εφετείο κακουργημάτων για το τάχα αδίκημα της παράβασης καθήκοντος που του είχε καταλογιστεί”, αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΝΔ.
Μεταξύ άλλων η ΝΔ σημειώνει σχετικά με την απόφαση πως ήταν «Κάτι που αναμενόταν, βέβαια, από όσους γνωρίζουν τα οικονομικά των δημοσίων συγκοινωνιών, καθώς επί των ημερών του κ. Παπαθανάση, η ΣΤΑΣΥ, από μια ζημιογόνος εταιρεία, μετεβλήθη σε ελάχιστο χρόνο σε μια επιχείρηση με λειτουργική κερδοφορία που έγινε παράδειγμα εξυγίανσης ακόμη και για τις ευρωπαϊκές συγκοινωνίες”.
Όπως αναφέρει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης “Κατόπιν τούτου, ο κ. Σπίρτζης είναι που θα πρέπει να απαντήσει στα εξής καίρια ερωτήματα:
· Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας η εταιρεία δεν λάμβανε καμία κρατική επιδότηση και δεν επιβάρυνε ούτε με ένα ευρώ τον Έλληνα φορολογούμενο;
· Γιατί σήμερα η ΣΤΑΣΥ πνίγεται στα ελλείμματα και έχει αυξήσει παράλληλα όλα τα εισιτήρια, ενώ επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας το εισιτήριο είχε μειωθεί από 1,40 σε 1,20 ευρώ και παρ’ όλα αυτά είχε και λειτουργική κερδοφορία;
· Πώς εξηγείται ότι ακόμη και μετά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το 2017, η εταιρεία έχει μειωμένα έσοδα κατά 30,5% σε σχέση με το 2014;”.
Σύμφωνα με τη ΝΔ “Τις απαντήσεις αυτές οφείλει να τις δώσει ο κ. Σπίρτζης και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι είναι πρωτοφανές μια κυβέρνηση να παραλαμβάνει μια εταιρεία με λειτουργική κερδοφορία 2,7 εκατ. ευρώ (2014) και να την καταδικάζει μέσα σε μόλις ένα χρόνο σε λειτουργικό έλλειμμα 21,5 εκατ. ευρώ επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε να κάνει κυβερνητική πολιτική το “δεν πληρώνω”. Υπογραμμίζεται, μάλιστα, ότι η κατρακύλα της ΣΤΑΣΥ συνεχίστηκε και τα επόμενα χρόνια καθώς το 2016 εμφάνισε λειτουργικό έλλειμμα 25,5 εκατ. ευρώ και το 2017 32,7 εκατ. ευρώ”.
http://driversoasth.blogspot.com/2018/10/blog-post_780.html#more